our Services

SMS SOLUTION

Builder SMS – SMS API – SMS MARKETING

CLOUD CALL CENTER
AI SOLUTION

SMART CALLCENTER

CALL CENTERNET SLOTUON

contact

Banner Het Tet

OMI អង្គភាពផ្សព្វផ្សាយបទពិសោធន៍

មជ្ឈមណ្ឌលទូរស័ព្ទឌីជីថលកម្មវិធី AIឈរមុខនៅវៀតណាម

ដំណោះស្រាយមជ្ឈមណ្ឌលទូរស័ព្ទ AI ឯកទេស ដែលជួយបន្ថែមប្រសិទ្ធភាពការថែទាំអតិថិជន បន្ថែមសមត្ថភាពប្រកួតប្រជែងសម្រាប់អាជីវកម្មនៅសម័យ 4.0។

សាកល្បងឥតគិតថ្លៃ.

កាត់បន្ថយចំណាយ

សន្សំ 50% ការហៅ, ហៅក្នុងស្ថាប័នឥតគិតថ្លៃ, បង្កើនលក់ដោយសារបន្ថែមគុណភាពសេវាកម្មថែទាំអតិថិជន។

គ្រប់គ្រងការហៅ

ប្រព័ន្ធវិភាគ និងអនុវត្តន៍គុណភាពការហៅរបស់បុគ្គលិក, រាយការណ៍ដោយស្វ័យប្រវត្តិតាមពេលវេលាពិត។

ការបញ្ចូលទំនើប

គាំទ្រការបញ្ជូន API បើក, សម្រួលការបញ្ចូលជាមួយប្រព័ន្ធក្នុងវិស័យដូចជា Call Center, កម្មវិធី, និង CRM/ERP។

លេខទូរស័ព្ទ Hotline

គាំទ្រលេខទូរស័ព្ទថេរ, លេខ hotline ស្អាត, ផ្ទាំងជាច្រើនដូចជា: 1800xx, 1900xx, 028, 024, Mobile Sip 090xx,..

OMICall

អត្ថប្រយោជន៍សម្រាប់អាជីវកម្ម

  1. បន្ថែមប្រសិទ្ធភាពការថែទាំអតិថិជន
    ដោយមានការគាំទ្រថែទាំឌីជីថលច្រើនច្រក: Facebook, មជ្ឈមណ្ឌលទូរស័ព្ទ, គេហទំព័រ, Zalo… និងការបញ្ចូល Mini-CRM ដែលផ្តល់បទពិសោធន៍ដ៏រលូនសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់នៅពេលទំនាក់ទំនងជាមួយអាជីវកម្ម។ ដូច្នេះ អាចនាំអតិថិជនមកវិញដើម្បីទិញប្រេងជាងមុន។

  2. សន្សំប្រាក់
    សន្សំប្រាក់សម្រាប់ការហៅ
    សន្សំប្រាក់សម្រាប់បុគ្គលិក: ដំណោះស្រាយ Automation Marketing

  3. គ្រប់គ្រងអត្រាប្រសិទ្ធភាពរបស់បុគ្គលិកថែទាំអតិថិជន និងបុគ្គលិកលក់

6 02 20230602065148 Gqheb (1)
Artboard 1 20230601070151 Jjyqi

មុខងារ

អត្ថប្រយោជន៍នៃ OMICall

០១.

បែងចែកការហៅយ៉ាងប្រសើរ

នៅពេលដែលអតិថិជនថ្មីហៅទៅមជ្ឈមណ្ឌលទូរស័ព្ទ, មជ្ឈមណ្ឌលនឹងរក្សាទុកលេខទូរស័ព្ទរបស់អតិថិជន, នៅពេលដែលអតិថិជនចាស់ហៅវិញ, មជ្ឈមណ្ឌលនឹងស្វែងរកទិន្នន័យ, បន្ទាប់មកដឹកនាំការហៅទៅកាន់បុគ្គលិកដែលទទួលខុសត្រូវ។

០២.

មជ្ឈមណ្ឌលទូរស័ព្ទឆ្លាតវៃ VoIP

ខុសពីមជ្ឈមណ្ឌលទូរស័ព្ទចាស់, មជ្ឈមណ្ឌលទូរស័ព្ទឆ្លាតវៃអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់រៀបចំស្កេនរបស់មាតិកាដែលផ្ទេរទៅអតិថិជន, កែសម្រួលតាមតម្រូវការរបស់អាជីវកម្ម, ជួយបន្ថែមការទំនាក់ទំនងសម្រាប់អាជីវកម្ម។

០៣.

គ្រប់គ្រង – រាយការណ៍

តាមដានស្ថានភាពការហៅចូល/ចេញទាំងអស់តាមពេលវេលាពិត, គ្រប់គ្រងប្រវត្តិការហៅចូល, ការហៅចេញ និងការហៅដែលបាត់បង់។

០៤.

គ្រប់គ្រងផ្នែក

បង្កើត និងគ្រប់គ្រងការទំនាក់ទំនងជាច្រើន (អតិថិជនបុគ្គល), ក្រុមហ៊ុនជាច្រើន, ក្រុមនៃការទំនាក់ទំនងក្នុងមន្ទីរផ្សេងៗ, ផ្នែកនៃក្រុមហ៊ុន។

 
សាកល្បងឥតគិតថ្លៃ.

    ដោយមានកំណើនអ្នកប្រើប្រាស់ទូរសព្ទចល័តច្រើន ជាការសំខាន់ដែលត្រូវបញ្ជ្រាបពត៌មានដល់អ្នកប្រើប្រាស់ទូរសព្ទទាំងនោះ។ ការធ្វើទីផ្សារតាមរយៈ SMSគឺជាមធ្យោបាយដ៏មានប្រសិទ្ធភាពក្នុងការផ្សព្វផ្សាយពត៌មាន (ការផ្សព្វផ្សាយ ការជូនដំណឹងឬការដាស់តឿន ប័ណ្ណទូទាត់ជាដើម) ដល់អតិថិជនមានលក្ខណៈធំទូលាយ។ នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា មនុស្សកាន់តែច្រើនមានទូរស័ព្ទចល័តជាជាងគណនីអ៊ីម៉ែល។

    ការធ្វើទីផ្សារតាម SMS គឺមានលក្ខណៈប្រសើរជាងអ៊ីម៉ែល ដោយសារតែ SMS អាចទៅដល់អ្នកមើលភ្លាមៗដោយមិនរង់ចាំយូរ។ អ្វីដែលមិននឹកស្មាននោះគឺSMS ដែលបានផ្ញើរចេញទៅ​ ត្រូវបានអានរហូតដល់ទៅ ៩៨% ក្នុងរយៈពេលតែ ៩០ វិនាទីប៉ុណ្នោះ ចំណែកឯអ៊ីម៉ែលវិញ មានត្រឹមតែ ១៥%​ ដែលបានមើលក្នុងរយៈពេលជាមធ្យម ២ ថ្ងៃកន្លះ។

    ក្រុមហ៊ុន ViHAT អាចផ្ដល់ ជូនសេវាផ្ញើសារ SMS ដល់អតិថិជន ដោយវាមានលក្ខណៈងាយស្រួលប្រើ ជាមួយវេបសាយ ឬតាមរយៈការភ្ជាប់ជាមួយមាស៊ីនមេរបស់អ្នកដោយ API។  សាររបស់លោកអ្នក អាចសរសេរទៅតាមសេចក្តីប្រាថ្នា ជាភាសាអង់គ្លេស ភាសាខ្មែរ  ឫភាសាដទៃទៀតក៏បាន។ អ្វីដែលពិសេសនោះគឺ អ្នកអាចផ្ញើទៅកាន់  អតិថិជនរាប់ពាន់នាក់ក្នុងពេលតែមួយ។

    លំអិត

    សេវាហៅដោយស្វ័យប្រវត្តិ (ត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាភ្នាក់ងារ AI Telesales Agent) ជួយអ្នកបង្កើតរាប់រយរាប់ពាន់រាប់ម៉ឺនសូម្បីតែរាប់ពាន់ដងនៃការហៅទៅអតិថិជន / ដៃគូដើម្បីជូនដំណឹងលក់រំលឹកបញ្ជាក់មួយឬ មាតិកាច្រើនទៀតក្នុងពេលតែមួយ។

    ក្រៅពីនេះយើងក៏គាំទ្រការបញ្ជូននៃការហៅសម្រាប់ប្រព័ន្ធសហគ្រាសអតិថិជនសហគ្រាសផងដែរ។

    លំអិត

    ឧបករណ៍ដើម្បីគ្រប់គ្រងនិងធ្វើឌីជីថលជាទូទៅទិន្នន័យអតិថិជនទាំងអស់ដូច្នេះអ្នកអាចឃើញការយល់ដឹងរបស់អតិថិជន។

    ឧបករណ៍ដើម្បីដំណើរការសកម្មភាពឃោសនាផ្នែកទីផ្សារ / លក់ / សេវាកម្មសម្រាប់អតិថិជនដែលជាអ្នកគ្រប់គ្រងពិតប្រាកដ។

    ប្រព័ន្ធអន្តរកម្មច្រើនឆានែលជាមួយអតិថិជន (អ៊ីមែល / សារអេឡិចត្រូនិចហ្វេសប៊ុក / វេបសាយ / ទំព័រដឹកជញ្ជូន / កុងតឺន័រ / … )

    លំអិត

    ប្រព័ន្ធទាំងអស់នៅឯ ViHAT កម្ពុជាគាំទ្រសហគ្រាសនានាដើម្បីសាកល្បងរាល់លក្ខណៈពិសេស។ ចុះឈ្មោះនៅទីនេះដើម្បីបង្កើតគណនីសម្រាប់ប្រើប្រាស់ជាអចិន្ត្រៃយ៍។