ទីផ្សារ SMS គឺជាសកម្មភាពទីផ្សារនៅក្នុងទំរង់នៃការផ្ញើសារ។ លើសពីនេះទៀតគោលបំណងនៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមទម្លាប់គោលបំណងផ្សេងទៀតរបស់ sms Marketing គឺស្ទើរតែ “ថេរ” ។
“ថេរ” ទាំងនេះប្រហែលជាត្រូវប្រើខ្លះ។ ឧទាហរណ៍ការធានាអេឡិចត្រូនិចរកមើលព័ត៌មានគណនីធនាគារចូលរួមក្នុងកម្មវិធីបោះឆ្នោតឈ្នះឆ្នោត … គោលបំណងចម្បងគឺដើម្បីទីផ្សារយ៉ាងឆាប់រហ័សបង្កើនប្រាក់ចំណូលរក្សាអតិថិជន។ បន្ទាត់។
ខណៈពេលដែលអ៊ីម៉ែលជាមធ្យមមាន 20% ត្រូវបានបើក 98% នៃសារដែលបានផ្ញើត្រូវបានអាន។ តួលេខនេះបង្ហាញថាការផ្ញើសារគឺជាដីដែលមានជីជាតិដែលត្រូវការការកេងប្រវ័ញ្ច។
ទីផ្សារសារជាអក្សរគឺជាឧបករណ៍ទីផ្សារល្អផង
ទីផ្សារ SMS មានទម្រង់ជាច្រើនដែលត្រូវបានប្រើប្រាស់សម្រាប់គោលបំណងខុសៗគ្នាជាច្រើន។ រួមបញ្ចូលទម្រង់:
- សារជាអក្សរម៉ាក : ឈ្មោះសារមានឈ្មោះនៅក្នុងផ្នែកអ្នកផ្ញើសារ។ តម្លៃកំណត់អត្តសញ្ញាណខ្ពស់។ ប៉ុន្តែមានតែការគាំទ្រសារតែម្នាក់ប៉ុណ្ណោះ (ផ្ញើតែប៉ុណ្ណោះ) ។ SMs Brandname គឺជាទំរង់នៃការអនុញ្ញាតិតែប៉ុណ្ណោះដើម្បីផ្ញើសារផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។
- SMS LongCode : ចំនួននៃសារមានរយៈពេលវែងមានតម្លៃកំណត់អត្តសញ្ញាណថ្លៃដើមទាបគាំទ្រការផ្ញើសារពីរផ្លូវ (ផ្ញើនិងទទួល) ។ តម្លៃនៃការកំណត់អត្តសញ្ញាណគឺមិនតិចជាង SMS Brandname ។ មិនអនុញ្ញាតឱ្យផ្ញើសារផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។ កម្មវិធីបច្ចេកវិទ្យា Esim គួរតែអាចទទួលនិងផ្ញើសារសកលបាន។
- SMS Gateway : ផ្ទាំងសន្ទនា ខ្លីៗដែលឆ្លើយតបទៅនឹងសារមួយចំនួនធំហើយស្វែងរកព័ត៌មានដោយស្វ័យប្រវត្តិដោយមិនចាំបាច់ប្រើបុគ្គលិក។ អតិថិជនប្រើប្រាស់តែ 1 សារជាមួយវាក្យសម្ព័ន្ធដែលបានផ្តល់ដើម្បីទទួលអត្ថប្រយោជន៍ដែលចង់បាន។ នៅពេលប្រើ SMS Gateway សារត្រូវបានឆ្លើយភ្លាមៗ។
- SMS Topup : សេវាប្រាក់បញ្ញើអាចត្រូវបានអនុវត្តគ្រប់ពេលវេលានិងគ្រប់ទីកន្លែងជាមួយនឹងការភ្ជាប់អ៊ីនធឺណិត។ បញ្ចូលទឹកប្រាក់សម្រាប់អតិថិជននៃប្រតិបត្តិករក្នុងស្រុកបង់ប្រាក់ជាមុននិងបង់ប្រាក់ប្រចាំខែ។ បញ្ចូលសេវាកម្មតាមអ៊ិនធរណេតទិញទំនិញអនឡាញទិញកាតល្បែង … SMS Topup ចង់ដាក់ប្រាក់ពីគណនីធនាគារដែលតម្រូវឱ្យគណនីត្រូវចុះឈ្មោះសេវាធនាគារតាមអ៊ីនធឺណិត។
អត្ថប្រយោជន៍នៃការផ្ញើសារអេឡិចត្រូនិច
ការធ្វើបដិរូបកម្មខ្ពស់ : សារដែលបានផ្ញើទៅអតិថិជននីមួយៗ។ តាមរយៈកម្មវិធីផ្ញើសារ SMS ឈ្មោះអ្នកទទួលអាចត្រូវបានរៀបរាប់នៅក្នុងសារ។ ខ្លឹមសារអត្ថបទក៏សង្កត់ធ្ងន់លើកត្តាផ្ទាល់ខ្លួនផងដែរ “សារនេះគឺសម្រាប់តែ … ” ។ មាតិកានៃសារដែលបានផ្ញើទៅអ្នកទទួលមុនពេលផ្ញើត្រូវបានគេចាត់ទុកថាស្របតាមអ្នកទទួល។ នេះអាចត្រូវបានធ្វើដោយផ្ញើសារជាអក្សរដោយសារតែមូលដ្ឋានទិន្នន័យគឺពិតប្រាកដ, មូលដ្ឋានទិន្នន័យដែលបានដឹងយ៉ាងល្អ។
ប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់ក្នុងការចំណាយទាប : សហគ្រាសចំណាយលុយពីរបីរយដុងក្នុងមួយសារ។ សារបន្ទាន់ដល់អតិថិជន។ អត្រាការសន្ទនានៃសារជាអក្សរគឺខ្ពស់ជាងសំណុំទិន្នន័យមូលដ្ឋានផ្សេងទៀត។ ដូច្នេះអត្រានៃប្រាក់ចំណូលលើការចំណាយខ្ពស់។
មូលដ្ឋានទិន្នន័យគុណភាព : នេះត្រូវបានធានាដោយធម្មជាតិនៃរាល់ប្រភេទនៃទីផ្សារ SMS ។ ឧទាហរណ៍អតិថិជនដែលប្រើសេវា SMS Brandname នឹងបញ្ជូនទិន្នន័យដែលមានគុណភាព។ ការប្រើ SMS LongCode គឺដូចគ្នាទិន្នន័យត្រូវបានផ្តល់ដោយបណ្តាញ។ សម្រាប់ SMS Gateway អតិថិជនផ្ញើរសារយ៉ាងសកម្មដូច្នេះប្រព័ន្ធទិន្នន័យទទួលបានគុណភាពល្អបំផុត។ កត្តានេះក៏បញ្ជាក់ម្តងទៀតតាមរយៈការប្រើ SMS Marketing ដែលមានប្រសិទ្ធិភាពទាប។
ការបង្កើនតម្លៃម៉ាក : SMS Brandname ឬ SMS LongCode មានតម្លៃនាម។ សមត្ថភាពក្នុងការសម្គាល់យីហោតាមរយៈសារជាអក្សរគឺលឿនជាងនិងចំណាយតិច។ តម្លៃម៉ាកត្រូវបានបង្កើនតាមរយៈដំណើរការនៃការទិញឡើងវិញការទិញបន្ថែមនិងការរក្សាអតិថិជនតាមរយៈកម្មវិធីថែរក្សាអតិថិជន។
អត្រានៃការចូលប្រើប្រាស់ខ្ពស់និងលឿន : នេះគឺជាលក្ខណៈពិសេសនៃសេវាកម្មសារអក្សរជាទូទៅបំផុត។ សារតែងតែត្រូវបានផ្ញើទៅលេខទូរស័ព្ទជាក់លាក់។ ប្រសិនបើអាជីវកម្មប្រើប្រាស់សេវាកម្មសារ SMS ដែលមិនគួរឱ្យទុកចិត្តអត្រានេះនឹងថយចុះយ៉ាងខ្លាំងព្រោះប្រព័ន្ធទិន្នន័យមិនមានគុណភាព។ ប្រភពមូលដ្ឋានទិន្នន័យដែលសារ SMS ប្រើគឺពីបញ្ជីសនៃប្រតិបត្តិករបណ្តាញ។ ដូច្នេះសារមិនត្រូវបានរារាំងទេ។
ប្រើទីផ្សារ SMS ថ្មីប្រកបដោយការច្នៃប្រឌិត
- ត្រូវភ្ជាប់ SMS ជាមួយវិធីសាស្រ្តទីផ្សារផ្សេងៗទៀតដើម្បីសម្រេចបានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់។ ឬក្នុងពេលតែមួយប្រើប្រាស់ពីសេវាកម្មទីផ្សារ SMS ចំនួន 2 សម្រាប់ប្រសិទ្ធភាពកាន់តែខ្ពស់។
- ធ្វើការស្ទង់មតិតាមរយៈសារ។ ចិត្តគរុកោសល្យរបស់អតិថិជនកាន់តែមានផាសុកភាពនៅពេលធ្វើការស្ទង់មតិតាមរយៈការផ្ញើសារជាជាងការស្ទង់មតិដែលសរសេរជាយូរយារមកហើយ
- តាមដានយុទ្ធនាការសារ SMS កន្លងមកដើម្បីជ្រើសរើសនៅពេលដែលអត្ថបទមានប្រសិទ្ធិភាព។ ឆ្លើយសំណួរ: នៅពេលណាការផ្ញើសារមានប្រសិទ្ធិភាព? តើអតិថិជនចំណាយពេលប៉ុន្មានក្នុងការអានព័ត៌មាននិងមតិយោបល់?
ខាងលើគឺជាចំណេះដឹងទូទៅអំពី ទីផ្សារ SMS ។ សហគ្រាសមានឧបករណ៍ដែលមានប្រសិទ្ធិភាពជាងមុនសម្រាប់យុទ្ធនាការទីផ្សារ។ យល់អំពីទំរង់នៃការធ្វើទីផ្សារសារអេឡិចត្រូនិចជួយអាជីវកម្មបង្កើតផែនការទីផ្សារដែលសមស្របបំផុត។